Matematyczne popołudnie.
To, że matematyka jest wszędzie dookoła nas, to niezaprzeczalny fakt. Dlatego lubimy się bawić w matematyczne zabawy. Dzięki odpowiednio zainwestowanym środkom mogliśmy kupić kropki z liczbami od 1 do 36. Oddaliśmy je w ręce dzieci i spoglądaliśmy, jak się nimi będą bawić. Okazało się, że dzieci wykorzystały je do stworzenia gry planszowej, gdzie pionkami są oni sami, a plansza, to dywan. Przebieg trasy zawsze jest inny, co sprzyja rozwojowi kreatywności dzieci. Utrudnienia/ułatwienia okazują się dodatkowym atutem gry, która przez to się nie nudzi zbyt szybko. Dzieci uczą się w ten sposób prawidłowego liczenia, odróżniają liczenie prawidłowe od nieprawidłowego, poznają zapis liczbowy i za pomocą kostki uczą się dodawać w pamięci. To tylko przykład niezwykłości kreatywnego myślenia dzieci w naszej grupie.